Program lojalnościowy - stały rabat
Witaj w programie lojalnościowym GryPlanszowe.pl!
Specjalnie dla Ciebie wyszliśmy z nową inicjatywą, która pozwoli zebrać punkty, które z kolei odblokują specjalne rabaty. A to wszystko za zakupy i aktywność w sklepie. Poniżej przygotowaliśmy nieco więcej informacji na temat samego programu.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Wystarczy utworzyć konto w naszym sklepie GryPlanszowe.pl klikając tutaj oraz dokonać pierwszego zakupu.
Jakie korzyści przyniesie dołączenie do programu lojalnościowego?
Program powstał, aby docenić najaktywniejszych i najbardziej lojalnych klientów. Za każdy zakupiony produkt w naszym sklepie otrzymasz punkty: 1 zł to 1 pkt. Im więcej ich zbierzesz, tym szybciej odblokujesz kolejne progi rabatowe, które przedstawiamy poniżej:
Punkty sumują się ze sobą przy nowych zakupach, a maksymalny stały rabat to 5%.
Jak zbierać punkty?
Punkty są przyznawane za każdy zakup. Konieczną rzeczą jest wcześniejsze zalogowanie się na konto. W przypadku niezalogowania się, punkty nie zostaną przyznane. Nasz status zalogowania się w sklepie możemy zobaczyć na górnym pasku sklepu.
Nie ma możliwości przyznania punktów na konto za zakupy zrobione na niezalogowanym koncie.
Punkty są przyznawane za następujące aktywności:
Za każde wydane 1 PLN na produkty otrzymasz 1 punkt lojalnościowy.
Otrzymaj aż 10 punktów za zapisanie się do newslettera.
Napisz opinię o zakupionym produkcie, aby otrzymać 20 punktów.
Gdzie mogę sprawdzić ilość posiadanych punktów?
To proste. Po zalogowaniu się, udaj się do zakładki Moje rabaty, gdzie znajdziesz stan posiadanych punktów i swój próg rabatowy.
Jak zapisać się do newslettera?
Na stronie głównej znajduje się zakładka Newsletter, gdzie wystarczy wpisać swój adres e-mail i imię, a następnie zgodzić na otrzymywanie wiadomości pocztą elektroniczną z naszymi promocjami, ofertami i niespodziankami.
Jak dodać opinię?
Po zalogowaniu się, otwórz stronę z zakupionym towarem i zjedź na jej dół. Tutaj możesz dodać ocenę oraz opinię do towaru. Każda opinia musi być merytoryczna i zawierać uzasadnienie. Tylko takie będą akceptowane przez obsługę sklepu. Nie akceptujemy opinii typu "Super gra!" lub "Ale badziew!".
Regulamin programu lojalnościowego