Regulamin - program lojalnościowy
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepu internetowego www.gryplanszowe.pl Regulamin definiuje zasady przyznawania, przeliczania, odejmowania i reklamowania punktów naliczanych w związku z zakupem produktów.
2. Program realizowany jest od dnia 01.11.2022r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Sklepu Organizatora.
§ 2. Definicje
- Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Organizatora, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Program Lojalnościowy - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowana (przeprowadzana) przez Organizatora.
- Rabat – jest to rabat procentowy naliczany od aktualnej ceny sklepowej produktu
- Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.gryplanszowe.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
- Organizator – G3 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Koninie przy ul. Spółdzielców 18A NIP 665-29-88-259, Regon 302002873, KRS 0000404464.
§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez Platformę Zakupową.
- Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz firmy z nim współpracujące.
- Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest założenie konta rejestrując się w sklepie oraz zrobienie zakupów w Sklepie. Klienci już zarejestrowani nie muszą rejestrować się ponownie.
§ 4. Zasady programu lojalnościowego
- Do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
- Anulowanie lub nie opłacenie zakupów powoduje odjęcie naliczonych punktów.
- Punkty naliczane są:
- Za każde wydane 1zł na produkty Uczestnik otrzymuje 1 punkt.
- Za zapisanie się do newslettera Uczestnik otrzymuje 10 punktów.
- Za wystawienie opinii o zakupionym produkcie, która zostanie zaakceptowana przez administratora uczestnik otrzymuje 20 punktów.
- Za zebrane punkty Klient otrzymuje stały Rabat na swoim Koncie.
Poziomy rabatowe wyglądają następująco:
- 250 pkt - 1% stałego rabatu
- 500 pkt – 2% stałego rabatu
- 1250 pkt – 3% stałego rabatu
- 2500 pkt – 4% stałego rabatu
- 5000 pkt – 5% stałego rabat
Po przekroczeniu kolejnych progów punktowych rabat wzrasta, aż do maksymalnej wartości 5%.
§ 5. Reklamacje
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Klient powinien informować Organizatora.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Klient zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
§ 6. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
§ 7. Postanowienia końcowe
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na adres e-mail: sklep@gryplanszowe.pl
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego, Programu Lojalnościowego lub do zastąpienia go innym programem. Klienci zostaną poinformowani o zmianach z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Sklepu Organizatora oraz Social Mediach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.